Jaké jsou nejčastější chyby při objednávání?
Značky
Nejčastější chyby, které dělají zákazníci při objednávání zboží:
- Nekompletní nebo zlá adresa - chybí ulice, číslo domu, případně město...
- Špatně vyplněné osobní údaje - jméno, příjmení, chybějící příjmení, neplatné telefonní číslo, neplatná e-mailová adresa...
- Neodeslána objednávka - po vyplnění objednávky je třeba kliknout na tlačítko "Odeslat objednávku", po odeslání zákazníkovi přijde e-mail o uskutečnění objednávky
- Způsob platby - zákazník si vybere platbu převodem na účet (zboží se v takovém případě odesílá až po úhradě) a potom zbytečně čeká, kdy mu přijde balíček na dobírku
- Doručení zboží následující den - zákazník si objedná zboží v pátek a čeká, že mu přijde v sobotu nebo v neděli. Zboží v sobotu a v neděli kurýrní služba nedoručuje, pouze během pracovních dnů!
- Zadávejte správnou adresu, kde vás může kurýr zastihnout. Nejlépe do práce. Běžné hodiny doručení kurýrem jsou v pracovních dnech od 8:00 do 16:00 hod., proto nezadávejte adresu, kde budete až po 16:00 hodině.