Reklamace zboží

Pokud je zboží poškozené při dopravě
Při přebírání zboží si vždy zkontrolujte stav obalu a v případě, že je poškozen, zkontrolujte i zboží. Pokud zjistíte, že zboží je poškozeno, nepřebírejte ho, ale sepište protokol o škodě, případně podejte reklamaci. Zároveň vyplňte na naší stránce reklamační formulář nebo nás informujte na naší e-mailové adrese. Pokud zjistíte poškození zboží zapříčiněné dopravou až po rozbalení zboží, případně po prvním použití (nejvýše do 3 dnů od doručení), co nejdříve nám tuto skutečnost nahlaste. Po tomto termínu nebude reklamace uznána.

Reklamace během záruční doby
Reklamace se uplatňuje zasláním zboží poštou (doporučujeme výrobek zaslat jako doporučený dopis), případně kurýrem na adresu: Bomba s.r.o., Bulharská 42, 917 01 Trnava, Slovenská republika.

Společně se zbožím doporučujeme pro rychlejší vyřízení reklamace doložit doklad potvrzující koupi zboží (faktura), který slouží jako záruční list a vyplněný reklamační formulář. Po uznání reklamace vám peníze za zboží vrátíme zpět.

 

 

Předvolby soukromí

Cookies používáme ke zlepšení vaší návštěvy této webové stránky, analýzu její výkonnosti a shromažďování údajů o jejím používání. K tomuto účelu můžeme použít nástroje a služby třetích stran a shromážděné údaje se mohou přenést k partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na "Přijmout všechny cookies" vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení