Proč byla stornována moje objednávka?

Pokud byla vaše objednávka stornována, pravděpodobně jste udělali následující chyby při objednávání:

- Nevyplnili jste, resp. nesprávně vyplnili položku Telefon
- Zadali jste neplatnou adresu doručení
- Zadali jste neplatnou emailovou adresu
- Objednávku s platbou bankovním převodem jste neuhradili do 5 dnů od vytvoření objednávky

Zákazníkům posíláme e-mail s požadavkem na doplnění resp. upřesnění chybných údajů. Jelikož jsou tyto povinné a zákazník neodpoví ve lhůtě do 3 dnů (resp. neuhradí objednávku do 5 dní), objednávka bude stornována.

Doporučujeme vám prohlédnout si stránky Nejčastější chyby při objednávání.

Předvolby soukromí

Cookies používáme ke zlepšení vaší návštěvy této webové stránky, analýzu její výkonnosti a shromažďování údajů o jejím používání. K tomuto účelu můžeme použít nástroje a služby třetích stran a shromážděné údaje se mohou přenést k partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na "Přijmout všechny cookies" vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení